sobota, 8 października 2016

O BLOGU!


„Twój nowy styl życia” to blog stworzony z pasji do zdrowego trybu życia.
Moda na zdrowe odżywianie ciągle trwa, a ludzie popadają w coraz większa paranoje.

Skoro sąsiadki kuzynce, zaszkodził gluten, to trzeba wykreślić go z jadłospisu, bo przecież to zło!
Ktoś, gdzieś, kiedyś słyszał, że ktoś zatruł się śmiertelnie laktozą. I co wtedy robisz?
Oczywiście wyrzucasz do kosza swoje ulubione kefiry, serki czy jogurty naturalne.
I tak właśnie popadamy w kolejną paranoję.
Naucz się czytać sygnały, które wysyła ci, twój organizm. To on wie, co jest dla nas, najlepsze. Z czego zrezygnować, a z czego niekoniecznie.





Na moim blogu nigdy, nie będę Cię namawiała do zjedzenia czegoś, na co nie masz ochoty.Moje przepisy są proste w wykonaniu, zdrowe i przede wszystkim smaczne.

Pamiętamy też o aktywności fizycznej.Aktywność fizyczna jest dla mnie bardzo ważna. Często chodzę na długie spacery, jeżdżę na rowerze,pływam,biegam oraz ćwiczę w domu. Znajdziesz tutaj ćwiczenia,które zawsze, możesz wykonać w domu.

Podzielę się z Wami,także moją wiedzą o odżywianiu. Pomogę ułożyć dietę.
Nie podaje ile kalorii ma, moja potrwa. Nie jestem na diecie redukcyjnej,wiec nie liczę kalorii pod stołem. To niezdrowe.Ale jeśli potrzebujesz wiedzieć ile kalorii,białka,tłuszczu,węglowodanów ma dana potrawa,to napisz do mnie lub zostaw komentarz.Na pewno obliczę i Ci podam.

Zdrowy tryb życia to nie tylko zdrowe jedzenie i aktywność fizyczna. Zdrowy tryb życia to styl życia w zgodzie z samym sobą. Kochamy swoje ciało i o nie dbamy,a ono odwdzięcza nam się ładnym wyglądem :-)

Podsumowując ?
Na tym blogu znajdziesz; zdrowe przepisy,trening,motywacje,porady dotyczące odżywiania,nowinki ze świata mody,urody,oraz pomysły jak urządzić swoje mieszkanie,dom,pokój,ogród:)



Polub Nas na Facebooku i bądź na bieżąco.
Jeśli spodobał Ci się jakiś post,koniecznie udostępnij go innym osobom :-)




TWÓJ NOWY STYL ŻYCIA ! JEST TEŻ NA FACEBOOKU! <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz