środa, 12 października 2016

Sos z awokado




Tak, zdecydowanie awokado to mój ulubiony owoc. Awokado, jest bazą do wielu zdrowych potraw.
Tak dla przypomnienia: Awokado dzięki, zawartości kwasu oleinowego obniża stężenie złego cholesterolu, a zawarty w nim potas reguluje ciśnienie krwi. Awokado zawiera także zdrowe tłuszcze, witaminy C, E i A, oraz witaminy z grupy B np. kwas foliowy. To nie wszystkie plusy tego owocu, ale myślę już, że przekonałam Was to jedzenia awokado :-)






Na początku chciałabym podziękować za wszystkie udostępnienia moich postów na stronie Kobiece Inspiracje oraz Facebooku.Jest mi miło,że podobają się wam moje przepisy.
Zapraszam Was także,do polubienia mojej strony na Facebooku,oraz komentowania wpisów na blogu.

MOJA STRONA NA FACEBOOKU!






SKŁADNIKI:



  • 1 dojrzałe awokado
  • 1/2 szklanki posiekanej pietruszki
  • 3/4 szklanki posiekanej kolendry
  • 3 ząbki czosnku
  • 2 łyżki czerwonego octu winnego
  • sok z dwóch limonek
  • sok z dwóch cytryn
  • dwie łyżki oliwy z oliwy
  • 1/2 łyżki soli
  • 1/4 szklanki wody

WYKONANIE:

Wszystkie składniki dajemy do blendera i miksujemy na gładką masę.
W razie potrzeby dodać wody. Do smaku,można dodać ulubione przyprawy.



Polecam z grillowaną cukinią,kurczakiem i  quinoa :)


SMACZNEGO!

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Do wszystkiego! :)
      Ja używam do grilowanych warzyw,omletów czy naleśników na słono :)

      Usuń